Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

RICHARD & MIMI FARINA ~ A Swallow Song ~

1 σχόλιο:

  1. Το τραγούδι δανείζεται τη μελωδία του από το σεφαραδίτικο "Los Bibilicos", που προέρχεται από την εβραϊκή προσευχή "Tsur Mishelo Akhalnu."
    Μια εκδοχή του σεφαραδίτικου τραγουδιού
    Los bibilicos cantan
    Τα αηδόνια τραγουδούν
    Con sospiros de amor
    με στεναγμούς ερωτικούς
    Mi neshama mi ventura
    Η ψυχή μου κι η τύχη μου
    Estan en tu poder
    Είναι στα χέρια σου

    La rosa enflorese
    Το τριαντάφυλλο ανθίζει
    En el mes de mai
    τον Μάη μήνα
    Mi neshama s'escurese,
    η ψυχή μου μαυρίζει,
    Sufriendo del amor
    υποφέροντας από έρωτα

    Mas presto ven palomba
    Έλα το γρηγορότερο περιστέρα μου
    Mas presto ven con mi
    Έλα κοντά μου το γρηγορότερο
    Mas presto ven querida,
    Έλα το γρηγορότερο αγαπημένη
    Corre y salvame
    Τρέξε και σώσε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή