Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Mohamed Mounir - Ezzay Πώς;

Ο Mounir (γεν. 1954) είναι ένας από τους δημοφιλέστερους τραγουδοποιούς της Αιγύπτου, "ο βασιλιάς" (el Malek) της μουσικής της Μέσης Ανατολής. Νούβιος στην καταγωγή, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το χωριό του που εξαφανίστηκε μετά το ξεχείλισμα που προκάλεσε η κατασκευή του φράγματος του Ασσουάν. Έντονα πολιτικοποιημένος και θρησκευόμενος δέχτηκε συχνά αντιφατική κριτική. Το τραγούδι αυτό, αφιερωμένο  στην επανάσταση της 25ης Ιανουαρίου του 2011 είχε περισσότερο από 1 εκ. θεατές στο youtube στις ημέρες της εξέγερσης.

إزاى ترضيلى حبيبتى

Πώς γίνεται να το δέχεσαι αυτό για μένα, αγάπη μου;

أتمعشق إسمك و انتى
αγαπάω το όνομά σου κι εσύ

عماله تزيدى فى حيرتى وما انتيش حاسه بطيبتى إزاى ؟

μ'αναστατώνεις πιο πολύ και δε νοιώθεις την καλοσύνη μου, πώς γίνεται

مش لاقى فىعشقك دافع
δε μπορώ να βρω ένα κίνητρο στην αγάπη σου

ولا صدق فى حبك شافع

ούτε να διεκδικήσω την ειλικρίνεια στην αγάπη σου

إزاى أنا رافع راسك و انتى بتحنى فى راسى إزاى ؟

πώς γίνεται εγώ να σου σηκώνω το κεφάλι ψηλά κι εσύ το δικό μου να το χαμηλώνεις; πώς γίνεται;

أنا أقدم شارع فيكى

είμαι ο πιο παλιός σου δρόμος

و آمالك م اللى باليكى

κι η ελπίδα μέσα απ'την κατάρα σου

أنا طفل اتعلق بيكى فى نص السكه و توهتيه


είμαι ένα παιδί που προσκολλήθηκε σε σένα κι εσύ το έχασες στη μέση του δρόμου

أنا لو عاشقك متخير


αν σ'αγαπούσα από επιλογή

كان قلبى زمانه اتغير


η καρδιά μου θα είχε κι όλας αλλάξει

و حياتك لفضل أغير فيكى لحد ما ترضى عليه

ορκίζομαι στη ζωή σου ότι θα αλλάζω συνέχεια μέχρι να σε ικανοποιήσω
ازاى سيبانى فى ضعفى

πώς γίνεται να μ'αφήνεις στην αδυναμία μου;
طب ليه مش واقفة ف صفى

γιατί δεν είσαι στο πλάι μου

وأنا عشت حياتى بحالها علشان ملمحش فى عينك خوف

κι έζησα όλη μου τη ζωή για να μη δω το φόβο στα μάτια σου

وفى بحرك ولا فى برك

στη θάλασσά σου ούτε στη στεριά σου


ازاى أحميلك ضهرك

πώς μπορώ να σ'υπερασπίσω σ'αντάλλαγμα

وأنا ضهرى فى آخر الليل دايما بيبات محنى ومكشوف

όταν στο τέλος της νύχτας η πλάτη μου κοιμάται κυρτή κι ορθάνοιχτη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου